DAZ Studio 4 - Create 3D Art for Free

   
Ha közvetlenül erre az oldalra érkeztél, és nem a történet elejétől játszol, akkor nem biztos, hogy tudod, hogy mi ez, ezért javasoljuk, hogy a történetet ebben az esetben ide kattintba elölről kezdd el olvasni.

Csapdában (#536)

Ahogy állsz ott és várod a hangok tulajdonosát egyszer csak remegni kezd alattad a föld és egy óriási kőtömb tűnik fel, ahogy feléd gurul, más választásod igazán nem marad, mint hogy beszaladsz a titkos ajtón, márha nem akarod palacsintaként végezni.

Ahogy beszaladsz a járatba hamar ráébredsz, hogy az zsákutcába vezet. Úgy tűnik véged, innen nincs kiút, visszatekintesz, de szerencsére az utánad guruló szikla megakad a titkos ajtó bejáratánál. Úgy néz ki eddig sikeresen megúsztad.

Kifújod magad, majd lassan ráébredsz, hogy nem tudsz visszamenni, mivel az utat elállja az a fránya kőtömb, de semmi baj, nagy szerencsére még megvan a fáklya az legalább világít. Úgy döntesz nem várhatod itt tétlenül, hogy elvigyen az éhhalál, ezért közelebb lépsz a kőtömeghez, hátha mégis találsz valami rést, amin át tudod passzírozni magad, vizsgálódásod azonban eredménytelen.

Elkáromkodod magad keverve az általad ismert nyelvek közül hármat, ilyen nem volt a munkaköri leírásban. Elfordulsz a sziklától, azonban a hirtelen mozdulatban megbotlasz egy gyökérben.
- Gyökér? Hogy a fenébe kerül gyökér egy ilyen mélységbe? - gondolod, mielőtt földet érnél, ám a találkozás a talajjal sikeresen kioltja a fáklya fényét is. Most aztán beállt a teljes sötétség, először nagyon megijedsz, majd miután túltetted magad a kezdeti fóbián immár négy nyelven káromkodod el magad, de azért elhatározod, hogy nem adod fel.

Mit teszel ez után?

Szerző: Onac Proudmoore

Megvizsgálod a gyökeret
Körbetapogatózol a fal mentén




Hódító - Az egyik legnagyobb magyar online interaktív stratégiai játék
Queosia - a Hódító nemzetközi változata



   

 
Copyright 2001-2007, attila@civ.hu - Have you tried Queosia yet? :)