DAZ Studio 4 - Create 3D Art for Free

   
Ha közvetlenül erre az oldalra érkeztél, és nem a történet elejétől játszol, akkor nem biztos, hogy tudod, hogy mi ez, ezért javasoljuk, hogy a történetet ebben az esetben ide kattintba elölről kezdd el olvasni.

Nocsak! (#3756)

Közelebb mész a siklóhoz. Legendás előérzeted nem jelez veszélyt, ezért nem húzod elő fegyvered. A sikló úgy magasodik feléd, akár valami olajos istenség, te azonban ismerősként üdvözlöd. Konyítasz valamit ezeknek a szépségeknek a vezetéséhez.
Óvatosan bekukkantasz a rámpa mögött húzódó sötétségbe, a sikló gyomrába. Néma csönd, terjengő sötétség; hátadon feláll a szőr, amint lassú léptekkel behatolsz a hajó gyomrába.
Odabent nem égnek a belső lámpák, csak a pilótafülke felől érkezik némi villanyfény. A hajó belülről koszos, sikamlós, büdös. Mintha évek óta nem takarítottak volna. A félhomályban koszlott fekhelyet veszel észre, mellette üres üvegekkel, felnyitott konzervdobozokkal. Vajon ki lehet olyan igénytelen, hogy itt éljen?!
A választ hamarosan megkapod, amikor belépsz a pilótafülkébe. A keresett személy, Vinny, holtan fekszik a pilótaülésben. A szája sarkából alvadt vér szivárog. Hát az tuti, hogy nem természetes halállal halt meg...a homlokán gúnyolódó papírcetli: "kudarcot vallottál, megváltottunk".
A Megváltás. Úgy tűnik, nem kímélik a saját tagjaikat sem.
Csak az a kérdés, hogyan tovább?

Szerző: Fellner Gábor

Eltüntetem a holttestet, és nyomozni kezdek a Megváltás után
Hívom a biztonságiakat
Gyorsan eltűnök innen, mielőtt azt hinnék, hogy közöm van Vinny halálához. Elmegyek az expedícióval




Hódító - Az egyik legnagyobb magyar online interaktív stratégiai játék
Queosia - a Hódító nemzetközi változata



   

 
Copyright 2001-2007, attila@civ.hu - Have you tried Queosia yet? :)