Bride.Ru

   
Ha közvetlenül erre az oldalra érkeztél, és nem a történet elejétől játszol, akkor nem biztos, hogy tudod, hogy mi ez, ezért javasoljuk, hogy a történetet ebben az esetben ide kattintba elölről kezdd el olvasni.

A két terem (#2951)

Odalépsz a szoborhoz. Csapdát sejtesz, ezért nagyon óvatos vagy, mégis minden nehézség nélkül sikerül leemelni a smaragdot.

Fellelkesedve a sikeren a rubintkő után nyúlsz, de alig, hogy egy centit is megemeled, megremeg alattad a föld és omlani kezd a plafon. Nem tudod, hogy milyen szerkezetet indítottál el, de jobbnak látod minél gyorsabban meglépni a tett helyszínéről.

Egyértelműen visszafelé kezdesz rohanni, ki a piramisból. De az út - hiába volt az elágazásmentes befele menet - most teljesen ismeretlen.

A rengés abbamarad, de fogalmad sincs, hol vagy. Újra sötétség borul rád.

Jobb ötlet híján elindulsz egyenesen. Pár perc séta múlva megérkezel egy, az előbbire kísértetiesen hasonlító terembe. A közepén még ott a szobor is. Pontos mása az előzőnek, de nincs a kezeiben semmi.

Furcsa érzésed támad. Ez biztos, hogy nem az előző terem. Az beomlott - és még ha nem is teljesen, legalább törmeléknek kéne lennie...

Közelebbről is megvizsgálod a szobrot, semmi kétség, ugyanolyan.

Szerző: Ágnes asszony

A kezeibe teszed a köveket
Másik kijáratot keresel




Hódító - Az egyik legnagyobb magyar online interaktív stratégiai játék
Queosia - a Hódító nemzetközi változata



   

 
Copyright 2001-2007, attila@civ.hu - Have you tried Queosia yet? :)