DAZ Studio 4 - Create 3D Art for Free

   
Ha közvetlenül erre az oldalra érkeztél, és nem a történet elejétől játszol, akkor nem biztos, hogy tudod, hogy mi ez, ezért javasoljuk, hogy a történetet ebben az esetben ide kattintba elölről kezdd el olvasni.

Kábulatban (#17369)

Körülnézel a szekrényedben hátha találsz valami nyugtatót. Felvigyelsz egy üvegcsére tele kék pirulákkal, melynek a címkéjére az van írva, hogy: AMORF-X
Sok mende-mondát hallottál már erről a szerről. Állítólag a Gratan-birodalom kemény harcosai számára fejlesztette ki a szövetséges kereskedelmi klán, a Nantus. Hatásáról annyit hallottál, hogy emberfeletti erőt ad használójának és a magas pszichikai képességgel rendelkezők pedig képesek lesznek általa a jövőbe látni.
Beadod hát a lánynak és várod a hatását.
Egy pillanatra megnyugszik, majd hirtelen rohamok törnek ki rajta és összeroskad. Megijetsz, hogy megölted, de hirtelen beszélni kezd. Szemeivel nem rád néd, tekintete zavaros, valószínüleg önkívületi állapotban van:
- Nincsen egyetemes igazság! Mindenkinek megvannak az elképzelései arról, hogy mi a jó, az igaz. De ők más utakon járnak. Mindenütt ott vannak. Isten óvjon tőlük mindannyiunkat!
- Kikről beszélsz! - teszed fel a kérdést döbbenten.
A lány nem válaszol
- Halljam! Ki a csudákról beszélsz!! - teszed fel újra a kérdést dühösebben.
- Nincs idő! Közel vannak! Jönnek! Menned kell!
Újra kérdeznéd a lányt, de érzed, hogy leáll a szíve, légzése megszűnik... meghalt.
Hirtelen erős lépéseket hallasz a szomszéd folyosóról, melyek valószínüleg a szobád felé tartanak.
Mit teszel?

Szerző: Elek Máté

Elmenekülsz a szobából
Fegyver híján puszta ököllel próbálod meg felvenni a küzdelmet a hallhatóan túlerővel szemben




Hódító - Az egyik legnagyobb magyar online interaktív stratégiai játék
Queosia - a Hódító nemzetközi változata



   

 
Copyright 2001-2007, attila@civ.hu - Have you tried Queosia yet? :)