DAZ Studio 4 - Create 3D Art for Free

   
Ha közvetlenül erre az oldalra érkeztél, és nem a történet elejétől játszol, akkor nem biztos, hogy tudod, hogy mi ez, ezért javasoljuk, hogy a történetet ebben az esetben ide kattintba elölről kezdd el olvasni.

a lázadók búvóhelye (#16124)

az őrmester 1 sikátorba vezet és az egyik kuka tetejét kinyitja amiből írtózatos szag jön ki bemásztok a kukába és az őrmester megkopogtatja 3szor aztán 2szer és megint 3 szor,majd hirtelen kinyilt a kuka oldala ami a falnak van fordítva bemásztok a fal mögé,és nagy meglepetésedre 1 csarnokban találod magad ami tele van különös egyenruhás emberekkel elindultok a szembejövő lépcső felé és a közepén meg is álltok mikor szembejön veletek egy gyönyörű szőke hajú kékszemű lány.
hagy mutassam be zsizsok-ot szolalt meg a tábornok,mire te is bemutatkozol,ő a lázadók egyik legfontosabb tagja mivel mindent ismer erröl a bolygórol és városról ami nagyon fontos késöbb még segíthet neked.
a tábornok bevezet 1 kabinba amire már a neved is ki van írva ebböl elgondolkozol vajon honnan tudták hogy jössz.
a szobában találsz 1 számítógépet és az ajtón van 1 csengő na,ezzel tudod az őröket hívni bármi gond van világosít fel az őrmester majd 1 cetlit tesz az asttalra ami a szoba közepén van és kimegy a szobábol.
mikor megnézed a cetlit létod hogy időpont van rajta....
helyi földi időben délután 5 kor a nagyteremben ne kess!!!!!
ránézel az órára ami a számítógép mellett van és 2 órát mutat.
a sarokban 1 szekrány áll mikor kinyitod látod hogy 1 teljes fegyver arzenál áll a rendelkezésedre így elteszel még 1 lézer pisztolyt a kedvencedből és 1 kést is hátha jól jön még

Szerző: Griffin

bekapcsolod a számítógépet információt keresve rajta
bejárod a bázist
úgy döntesz itt hagyod az egészet és megpróbálsz lelépni




Hódító - Az egyik legnagyobb magyar online interaktív stratégiai játék
Queosia - a Hódító nemzetközi változata



   

 
Copyright 2001-2007, attila@civ.hu - Have you tried Queosia yet? :)