DAZ Studio 4 - Create 3D Art for Free

   
Ha közvetlenül erre az oldalra érkeztél, és nem a történet elejétől játszol, akkor nem biztos, hogy tudod, hogy mi ez, ezért javasoljuk, hogy a történetet ebben az esetben ide kattintba elölről kezdd el olvasni.

Az üzenetek (#11572)

- Szerintem aludjunk egyet. Hosszú út áll előttünk - mondtad.
- Rendben, megkötözöl, vagy szabadon hagysz? - kérdezi.
- Most nem kötözlek meg.(Természetesen megkötözhetted volna, de már bízol benne. Csak nem szökik el?)
De azért magatokra zárod az ajtót, a kulcsot magadhoz veszed.

Az éjszaka közepén felébredsz. Azt gondolod, hogy most kéne üzenetet írnod a nadrágszíjadban lévő kütyüvel.
Ezt írod:Nemrég megérkeztünk a szálláshelyre. Az erdő közepén van. Eddig nem volt nekem semmi gyanús, sem a lányban, sem a környezetben. Holnap gyalog fogunk sétálni valahova, ahol a Fekete Sasok meg tudnának támadni bennünket. A lány elkérte a fegyvereimet. Odaadjam neki?
Aztán megpróbálsz visszaaludni. De rezgést érzel a kütyü helyén, ezért kiveszed, és egy üzenetet veszel észre benne:
Add oda a lánynak a fegyvereket, mivel valóban sokat tud a harcművészetről.
Reggel felkelsz, mert érzed, hogy a lány mocorog.

Szerző: Szerzõ1997(Ádi)

Nem adsz oda neki semmit
Odaadod a fegyvereit
Odaadod a fegyvereit, de megkérdezed, miért van rejtett rekesz a csizmájában




Hódító - Az egyik legnagyobb magyar online interaktív stratégiai játék
Queosia - a Hódító nemzetközi változata



   

 
Copyright 2001-2007, attila@civ.hu - Have you tried Queosia yet? :)